سایت دانشجویی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تولید محتوا با استفاده از فیلم گرفتن از مراحل بازی به همراه بازی های قدیمی 2022

سلام و درود فراوان اعضای مجموعه سایت های برنامه نویسی kamangirnet امروز میخوام آموزش تولید محتوا با استفاده از فیلم گرفتن از مراحل بازی های معروف و پر ببینده را توضیح بدم، تا اخر پست با ما باشید.

 

بهترین بازی هایی که میتوانید انتخاب کنید، طبق لیست من بدون هیچ گونه برنامه ریزی قبلی که انتخاب کردم را در این جا توضیح میدم ممکن هست بازی باشه که از قلم افتاده است، یا اصلا خودم بازی نکردم، پس اگر بازی را میشناسید من در این جا معرفی نکردم ممنون میشم کامت بزارید.

1.بازی GTA 5

بازی جی تی ای 5 یکی از معروف ترین مجموعه بازی های شورش در شهر می باشد، این نسخه هنوز طرفداران زیادی دارد و میتوانید مود های مورد نظر را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

بازی جی تی ای 5 شامل مود های 1- فارسی 2- مود های گرافیکی 3-مود های مراحل اضافه 4- مود های باز شدن قسمت های مخفی مپ و...

این را هم باید اضافه کنم که مود های دیگه هم هست مثل جی تی ای 5 توکیو، برفی و... ؛ مراحلی هست که میتوانید با کمی خلاقیت بهترین بازدهی را در تولید محتوا ویدیویی داشته باشید.

من خودم به شخصه هنوز هم بعد 10 سال باز بازی میکنم، GTA 5 جزء بازی های دنیای باز هست که شما میتوانید مراحل بازی را طبق خواسته های خودتون برید ویا در شهر به گشت و گذار وقت بگذرونید.

این نسخه را میتوانید با نصب برنامه های جانبی به سرور های آنلاین وصل شوید، مثل نسخه GTA V در اون ها بازی کنید، مراحل بازی درست مثل دنیایی واقعی هست و شما باید برای کسب درآمد کار کنید در بازی.(پیشنهاد میکنم با دوستانتان بازی کنید به تنهایی هیچ گونه جذابیتی ندارد).

داستان بازی از جایی شروع میشود که CJ پس از مدتی برای خاکسپاری مادرش میاد، میبیند که شهر به هم ریخته پلیس شهر فساد میکنه و محله کلا از ببین رفته،گروه رقیب هم کنترل شهر را گرفته اند، باید بیاد با گروه بالاسا بجند و شهر را از گروه رقیب پی بگیرد.

2- بازی مایکرافت

این بازی رو من بازی کردم، خیلی بازی خلاقانه ای هست ولی من نمیتونم باهاش ارتباط خوبی بگیرم و از بازی بفهمم چه طوری هست حوصله ام سر میره.

میتونید یک شهر را با مکعب هایی که دارید بسازید، ارتقاع بدید و چیز جدیدی را خلق کنید، اگر کمی زمان بزارید و برنامه نویسی هم بلد باشید میتونید مود های مورد علاقه ی خود را به بازی اضافه کنید.

بازی دنیای باز هست و مراحلی ندارد، کلا وقتتون رو میگیره اگه بهش اعتیاد پیدا کنید، هنوز دوستای دانشگاهی ام این بازی رو 10 سالی میشه بازی میکنند.

بازی در دو بخش آنلاین و آفلاین هست هم روی موبایل و هم روی پی سی و هم روی کنسول های میتوانید با نسخه ی java به طور همزمان بازی کنید.

3-بازی قلعه

مجموعه بازی های قلعه یکی از بهترین بازی های موجود در بین گیمر ها هست، فکر نکنم کسی باشه که بازی قلعه را یک بار بازی نکرده باشه، من میرفتم کلوپ 1 2 ساعت بازی میکرد، خدایی  هنوزه هم اگه گیمر قدیمی باشید بازی میکنید.

نسخه های مخلفی از این بازی وجود دارد که معرف ترین آن ها نسخه 1 2 3 جنگ های صلیبی و نسخه های دیگر بر گرفته از این نسخه ها هاستن.

4-مجموعه بازی های کالاف دیوتی

دیگه همه یک بار هم شده اسم این شرکت شنیده اند اگر چه گیمر نباشد، نسخه های جنگ جهانی 1 2 هستن، میتوانید نسخه های آنلاین هم بازی کنید و از مراحل بازی فیلم برادری کنید.

5-مجموعه بازی های بتلفید

این نسخه هم مانند نسحه ی کالاف دیوتی هست ولی موتور بازی سازی و کیفیت کمی فرق دارد،من خودم کالاف دیوتی را ترجیه میدهم.

6-مجموعه بازی های hitman

این نسخه از بازی های قدیمی تا بازی های امروزی هست، نسخه 1 بازی حدود 10 سال پیش ساخته شده، بازی حالت مراحل موشخص با انجام مراحل باز و تا حدودی دنیایی نمیه باز دارد؛ شما میتوانید بازی را هرجور دوست دارید پیش ببرید.

7-مجموعه بازی های mafia

این نوع بازی میشه به جرعت گفت میتونه رقیب اصلی مجموعه بازی های gta باشد، این مجموعه کمی نسبت به جی تی ای گرافیک بهتری دارد و روی کامپیوتر هایی با گرافیک ضعیف تر ممکن هست با لگ اجرا شود.
خودم به شخصه این مجموعه را پیشنهاد میکنم مخصوصا نسخه 2 نسخه کمی موتو بازی ضعیف هست و ممکن هست برای سیستم های قوی جذابیتی نداشته باشد.

سبک بازی دنیای باز با مراحل هست درست مانند gta ولی کمی محدود تر قابلیت رانندگی در شهر و جنگ با پلیس ها و...

8-مجموعه بازی های همسایه جهنمی

این مجموعه که خیلی قدیمی هست جزء بازی های 20 سال پیش هست ولی با گرافیک خیلی بالا باید برید خونه همسایه و همسایه را تا حد مرگ اذیت کنید.

9-مجموعه بازی های general

این نوع بازی حزء بازی های خیلی قدیمی هست، شما نمیتوانید نسخه های 1 2 را روی سیستم هایی که ویندوز 10 هست نصب کنید چون موتور بازی برای 20 سال پیش هست، روی سیستم به درستی اجرا نمیشود، منتها راه های زیادی دارد برای حل این مشکل که کرک ها انجام میدهند.

10-مجموعه بازی های کانتر

دیگر فکر نکنم کسی این بازی را نشناسد، این بازی برای بازی های 20 سال پیش هست با یک موضوع، استراتژیک و جنگی شامل 2 گروه تروریست و پلیس.

الا بازی های شوتر و جنگی استراتژیک را مدیون این بازی هستیم، این بازی گرفته شده از بازی hife می باشد، یک مود از بازی قدیمی تر.

شامل بازی کردن آنلاین و با بات، امروزه نسخه های جدید تر همان سبکه  فقط با تفاوت گرافیک، سازنده های شرکت برای به یاد بود صدای رادیوی داخل بازی را عوض نکردن.

ادامه معرفی در پست بعدی ......

نویسنده: یوسف لایقی مهربانی


۳۴۷ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۳۵۸
موافقین۱ مخالفین۰

admin

يكشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۱، ۰۴:۵۲ ب.ظ

دسته: کسب درآمد , تولیذ محتوا ,

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی