سایت دانشجویی

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
مجموعه رمز های بازی استراتژیک کانتر 1.6

امروز با شما هستیم با رمز های جالب و فعال بازی نوستالژیک conter-16 یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین بازی های دهه های 1980 تا به الان.

بازی کانتر 1.6 میشه گفت که یکی از بازی های استراتژیک قدیمی می باشد که همه گیمر ها با اون خاطره دارند، این بازی را در کلوپ ها به صورت تیمی یا به صورت آنلاین 100 درصد یا به صورت آفلاین تک نفره با استفاده از هوش مصنوعی بازی یک بار تجربه کرده اید.

در بازی conter میشه گفت یکی از پیشتازان موفق در بازی های رایانه ای و سبک شوتر اول شخص میباشد، شما در این بازی در یکی از دو تیم پلیس یا تروریست باید انتخاب کنید.

سپس با اگر پلیس هستید طبق سبک بازی آزاد سازی گروگان یا خنثی کردن بمب در پلیس یا نگه داشتن گروگان ها و جلوگیری از آزاد سازی گروگان ها به دست پلیس و یا گذاشتن بمب در محل های A  و B .

سبک های دیگه هم دارد در بازی آنلاین به نام های مود زامبی، بیشترین گشتن اسمش یادم نیست دقیق که خوراک خودمه هر 2 تا زدن حریف یا نایف کردن اسلحه از کلت به سنگین و اخر سر با نایف به پایان میرسد.

رمز هایی که انتخاب کرده ام به روز رسانی میشود و جزء رمز هایی که هم در بازی آنلاین کار میکند و هم آنلاین اگر فقط در آفلاین کار میکند در جدول جدا میکنم.

چطور از رمز های بازی کانتر استرایک استفاده کنیم؟

محل زدن رمز کانتر 1.6

در تمامی نسخه های کانتر این روش یک سان میباشد و سازنده های بازی این قسمت را تغییر نداده اند، شما فقط کافیه طبق آموزش انجام دهید.

برای اینکه بخواهید رمز ها یا همان چیت کد ها / کد های تقلب را وارد کنید، باید دکمه ` (پایین دکمه Esc) را بزنید تا صفحه کنسول بازی برای وارد کردن رمز ها باز شود .

(پنجر زیر) و سپس کدی که می خواهید را در آن وارد کنید. لازم به ذکر است 99 درصد رمز های بازی کانتر، به هیچ عنوان در سرور های آنلاین قابل فعال سازی نیستند، یا شما باید ادمین سرور باشید تا کار کنند یا ادمین ها رمز هارو نبسته باشند.

 معمولا دیگه خیلی باید تازه کار باشند تا رمز ها باز باشه (: و معمولا فقط در مچ هایی که خودتان ایجاد میکنید یا شبکه داخلی این مود قابل اجرا می باشند.

نکته: در برخی از رمز ها، بعد از عبارت انگلیسی رمز،  1 < 0 or قرار گرفته است که نباید عینا همان را وارد کنید، بلکه گفته است باید عددی بین 0 تا 1 (مثال) قرار دهید.

 

 

رمز اول که انتخاب میکنم در بیشتر سرور های آنلاین و خانگی کار میکند، رمز آتش جلوی اسلحه هست که میتوانید با زدن آن پس از بمب دود زدن کلی کمک کنه، یک آتش از 4 جهت به طول 1 سانت جلوی اسلحه درست میشود که یک برگ برنده برای کمپر های عزیز هست.

نام عملکرد کد

کد بازی

محل اجرا در بازی(سرور)یا(خانگی)

برای فعال کردن بعضی چیت ها لازم هست اول زده شود.

sv_cheats 1

در هر دو قابل اجرا هست

لازم هست بعد زدن کد بالا این کد را بزنید تا ریست شود بازی

RESTART

هردو ولی به شرطی که در آنلاین ادمین باشید.

آتش جلوی اسلحه

INTERP

کثافت بازی میشه و اعصاب خورد کنی (: همش بزنید در هردو قابل اجرا هست

 

به زودی اضافه میشود...

اگر رمزی هست که میدونید ممنون میشم کامنت کنید تا به روز رسانی کنم.


۳۴۷ کاربر این مطلب را دیده اند و تعداد کل بازدید ها از این پست : ۳۶۳
موافقین۰ مخالفین۰
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

admin

دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۶ ب.ظ

دسته: گیم ,

نظرات
نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی